Restaurant Day má novou ambasadorku!

Myšlenku Restaurant Day pomáhají šířit dobrovolníci - místní ambasadoři. Motivují ostatní lidi, pomáhají jim s tím, jak se zapojit, předávají jim své zkušenosti a usnadňují jim tak účast, aby opravdu každý, kdo chce, se mohl na okamžik stát restauratérem. 

V Jeseníku se ambasadorkou nově stává Jana Sedláčková! Kromě výše zmíněného zajišťuje povolení ke konání RDJ na veřejných prostranstvích, koordinuje dění na místě a propaguje akce na fb a instagramu. Co jí k tomu vedlo? 

JS: " S Marťou se známe přes plot a to doslova :-) sousedíme s její rodinou, kterou často navštěvuje. Sem tam, když mi její děda dá nějaké suroviny přes plot (nejspíš v rámci dobrých sousedských vztahů, nebo prostě toho vyrostlo moc :-), tak jsem na oplátku dala zpracované suroviny v nějakou dobrotu zpět. Oslovila mě se slovy "Hledám šikovnou nástupkyni."

" Proč ne?" Vzala jsem to jako příležitost ve městě pro mě stále novém a chci být součástí něčeho tak kreativního a přátelského jako je Restaurant Day.

Jdete do toho? Tak se připravujte na sobotu 9.9.2023 od 13h na Náměstí Hrdinů a těšte se! Přihlášky zde: Přihlášení na Restaurant Day Jeseník (office.com)